سوالات متداول

1آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟
بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی فروشگاه اینترنتی لَوَند تماس بگیرید. (......-021) اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 24 ساعت مسترد خواهد شد.
2آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با مجموعه لَوَند تماس بگیرم ؟
خیر، پس از تایید نهایی سفارش، کد رهگیری برای شما نمایش داده می‌شود، با ذخیره این کد از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل نمایید. در صورت لزوم، کارشناسان وب سایت لَوَند با شما تماس خواهند گرفت.
3آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجود دارد؟
بله؛ اما هدف ما در مجموعه لَوَند در شرایطی که کشور با ویروس کرونا درحال مبارزه است حفظ سلامتی شما عزیزان است، تا تجربه یک خرید آسان و لذتبخش آنلاین را تجربه کنید. اما چنانچه شما نیاز به خرید حضوری دارید کارشناسان ما پاسخ گوی شما خواهند بود.
4اگر پرداخت سفارشم مغایرت داشت به چه صورت اطلاع دهم؟
اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی سایت لَوَند پیگیری نمایید تا هر چه سریعتر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد.
5آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه اینترنتی لَوَند خرید کنم و سفارش من تحویل آن شخص شود؟
بله، شما می‌توانید در حین ثبت سفارش هنگامی که به مرحله " اطلاعات ارسال" می رسید با انتخاب " افزودن آدرس جدید" ، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش به صورت آنلاین پرداخت گردد، تحویل گیرنده سفارش باید به هنگام تحویل آن ، کارت شناسایی داشته باشد.